جرائم کی 7 مختلف اقسام

in r2cornell •  last month 

جرائم کی 7 مختلف اقسام

Photo_1632757960749.png

کسی جرم کو کسی بھی عمل سے تعبیر کیا جاتا ہے جو قانونی ضابطہ یا قوانین کے منافی ہے۔ بہت سے مختلف قسم کے جرائم ہیں

افراد کے خلاف جرائم
املاک کے خلاف جرائم
نفرت انگیز جرائم
اخلاقیات کے خلاف جرائم
وائٹ کالر کرائم
منظم جرائم
جرائم کی معاشرتی نگاہ

Photo_1632758679089.png

افراد کے خلاف جرائم

ان افراد کے خلاف جرائم جنہیں ذاتی جرائم بھی کہا جاتا ہے ، ان میں قتل ، بڑھتے ہوئے حملے ، عصمت دری اور ڈکیتی شامل ہیں ۔ ریاستہائے مت .حدہ میں نوجوان ، شہری ، غریب اور نسلی اقلیتوں کے ساتھ ذاتی جرائم غیر مساوی طور پر تقسیم کیے جاتے ہیں اور ان جرائم سے زیادہ تر اکثر متاثر ہوتے ہیں اور ان کے لئے گورے ، درمیانے اور اعلی طبقے کے افراد کو گرفتار کیا جاتا ہے۔

املاک کے خلاف جرائم

جائیداد کے جرائم میں جسمانی نقصان کے بغیر جائیداد کی چوری شامل ہے جیسے چوری لارسی آٹو چوری اور آتش زنی ۔ ذاتی جرائم کی طرح ، نوجوان شہر غریب اور نسلی اقلیتوں کو دوسروں سے زیادہ ان جرائم کے لئے گرفتار کیا جاتا ہے۔

نفرت انگیز جرائم

نفرت انگیز جرائم ان افراد یا املاک کے خلاف جرائم ہیں جو نسل صنف یا صنفی شناخت مذہب معذوری جنسی رجحان یا نسل پرستی کے تعصبات کو جنم دیتے ہوئے ارتکاب کرتے ہیں۔ امریکہ میں نفرت انگیز جرائم کی شرح سال بہ سال کافی حد تک مستحکم ہے ، لیکن کچھ ایسے واقعات ہوئے ہیں جو نفرت انگیز جرائم میں اضافے کا سبب بنے ہیں ۔ 2016 میں ڈونلڈ ٹرمپ کے انتخاب کے بعد نفرت انگیز جرائم میں تیزی آئی۔

اخلاقیات کے خلاف جرائم

اخلاقیات کے خلاف جرائم کو بھی بے بنیاد جرائم کہا جاتا ہے کیوں کہ کوئی شکایت کنندہ یا شکار نہیں ہوتا ہے ۔ جسم فروشی ، غیر قانونی جوا کھیل ، اور منشیات کا غیر قانونی استعمال یہ سب بے چارے جرائم کی مثال ہیں۔

وائٹ کالر کرائم

*** وائٹ کالر جرائم اعلی معاشرتی درجہ کے حامل افراد کے ذریعہ کیے جانے والے جرائم ہیں جو اپنے قبضے کے تناظر میں اپنے جرائم کا ارتکاب کرتے ہیں۔ اس میں غبن (ایک کے آجر سے پیسے چوری کرنا) ، اندرونی تجارت ، ٹیکس چوری ، اور انکم ٹیکس قوانین کی دیگر خلاف ورزییں شامل ہیں۔***

منظم جرائم

منظم جرائم کا ارتکاب ایسے منظم گروہوں کے ذریعے کیا جاتا ہے جن میں عام طور پر غیر قانونی سامان اور خدمات کی تقسیم اور فروخت شامل ہوتی ہے۔ بہت سے لوگ مافیا کے بارے میں سوچتے ہیں جب وہ منظم جرائم کے بارے میں سوچتے ہیں ، لیکن اس اصطلاح میں کسی بھی گروہ کی طرف اشارہ کیا جاسکتا ہے جو بڑے غیر قانونی کاروباری اداروں (جیسے منشیات کی تجارت ، غیر قانونی جوئے ، جسم فروشی ، ہتھیاروں کی اسمگلنگ ، یا منی لانڈرنگ) پر قابو رکھتا ہے

جرائم کی معاشرتی نگاہ

گرفتاری کے اعداد و شمار نسل ، جنس اور کلاس کے لحاظ سے گرفتاریوں کا واضح نمونہ دکھاتے ہیں۔ مثال کے طور پر ، جیسا کہ اوپر ذکر کیا گیا ہے ، نوجوان ، شہری ، غریب اور نسلی اقلیتوں کو ذاتی اور املاک کے جرائم میں دوسروں کے مقابلے میں زیادہ سے زیادہ گرفتار اور سزا یافتہ قرار دیا جاتا ہے۔ ماہرین ماہرین معاشیات کے لئے ، اس اعداد و شمار کے ذریعہ یہ سوال پیدا ہوتا ہے کہ آیا یہ مختلف گروہوں میں جرائم کے ارتکاب میں اصل اختلافات کی عکاسی کرتا ہے ، یا یہ مجرمانہ انصاف کے نظام سے امتیازی سلوک کی عکاسی کرتا ہے۔

Authors get paid when people like you upvote their post.
If you enjoyed what you read here, create your account today and start earning FREE BLURT!
Sort Order:  

Congratulations, your post has been upvoted by @r2cornell, which is the curating account for @R2cornell's Discord Community.

Curated by <@bestkizito >

r2cornell_curation_banner.png